ضرغامنامه :: قسمت پنجم: چوب به سرم کِی بزنم بهتره؟!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1307
نویسنده : آرمان حسيني

یه نکته ای رو باید متذکر بشم: نقد همیشه به کسان و آثاری میشه که ارزش و وجود بهتر شدن رو دارند. دوستانی که میان و بعضا نظرات عجیب و غریبی هم می ذارن بیشتر توجه کنن.


تا سریال تموم می شه می مونم                        زیر لبم  ترانشو می خونم
تو فکرشون، نشسته گریه ام بُرد                        آخه چرا بچه نازشون مرد؟

اعصابمون له شده، افسرده ام!                   نفس میاد؛ ولی بدون مرده ام!
روزها با مشکلاتمون کَل کنیم                      شبام که مال اینها رو حل کنیم

من نمیخوام بچه بدزدم آقا                              صبح تا غروب دنبال مزدم آقا
اعصاب ما به فیلمای تو وصلن                      صدامو می شنوی عزیزم اصلا ؟

عمو میگه این سریال کافیه                             شبهای قدر این چیزا علافیه
این دو سه روزه  فیلمایی بپخشین               سکته کنن یا بمیرن. ببخشین؟!

"- مفهوم و ژانرش رو می گین چی باشه؟   ::درد و عزا و اشک و زاری باشه!"
"زمین و آسمون عزادار شده                هر کدومی که گریه هاش کار شده!"

ممنون ازت آقا؛تبارک الله                            کشیدی خیلی زحمت، عزت الله
چه هیزم تری به تو فروختیم؟                          کدوم لباستو دادی ندوختیم؟

آب می خورم سفره ی افطار و شام               با فیلم تو میان بیرون از چشام
بزها رو من نِی بزنم بهتره                            چوب به سرم کِی بزنم بهتره؟

جان من انصافه عزیز دلم؟                         قربون خنده هات برم؛ خوشگلم:
جای دیگه دِلهاتونو شاد کنین                 نوبت من که می شه، غمباد کنین؟

لباس تلویزیونامون مِشکی ان                    فیلمای تو خیلی خفن، اَشکی ان
رسیور و ماهواره من ندارم                                  کاری نکن برم یکی بیارم!

می خوای یه کار خیلی مشتی کنیم؟         ازت می خوام بیای و آشتی کنیم
سال دیگه فیلمای بعد از اذون                              تروخّدا دیگه ما رو نچزون

به امید خدا ادامه دارد ...

شعر از حمید(چوپان دروغگو)
تمام حقوق محفوظ است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: